tisdag 30 december 2014

Saknad!

Nu har det blivit ett litet uppehåll från stallet när det varit jul.

Efter olyckan med Ove så har lusten och energin gått ur mig. Jag känner att jag inte är rättvis mot Dagur. Nu har jag lovat mig själv att efter nyår ta tag i min utveckling med Dagur igen och få tillbaka lusten att vilja åka till stallet. Det jobbiga är att jag får lite lätt ångest när jag ska dit..inte så konstigt kanske efter allt som hänt...Som tur är har jag Mona som hjälper mig igenom detta och det är så skönt att ha henne som stöd.

I jul träffade jag Oves mamma o mormor som står hemma hos mina föräldrar..jag kunden inte ens gå in i hagen och hälsa på dem...jag fick bara en klump i magen. Det kändes lite jobbigt.

Nu har det gått ett par veckor efter olyckan och känner mig verkligen fortfarande helt tom. Jag kan inte förstå att det hänt och jag saknar Ove något så fruktansvärt. Jag undrar när detta kommer att lägga sig lite.

Jag ska verkligen försöka fokusera mer på Dagur och vår utveckling. Men Ove kommer alltid att finnas där med oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar